Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

С, С++

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Кафедра САПР Звіт до лабораторної роботи №13 на тему «СПИСКИ, СТЕКИ, ЧЕРГИ, КІЛЬЦЯ В МОВІ ПРОГРАМУВАННЯ С» з курсу «Проблемно-орієнтовані мови програмування» ЛЬВІВ 2011 Мета роботи Навчитися використовувати динамічний розподіл пам’яті для роботи зі списками, чергами і кільцями. Теоретичні відомості Список - це набір елементів (найчастіше структурних змінних), розташованих у динамічній пам'яті й зв'язаних між собою з вказівниками на ці елементи. Спосіб зв'язку елементів, який застосовується, визначає тип списку. Списки бувають лінійними й кільцевими, однозв'язними й двозв’язними. Елемент однозв'язного списку містить крім безпосередньо "корисної" інформації також інформацію про наступний або попередній елемент списку. Відповідно елемент двозв’язного списку містить інформацію, як про наступний, так і про попередні елементи. Останній елемент кільцевого списку містить вказівник на перший елемент списку. Якщо список розташовується в оперативній пам'яті, то інформація для пошуку наступного об'єкта - адреса (вказівник) у пам'яті. Якщо зв'язний список зберігається у файлі на диску, то інформація про наступний елемент може включати зсув елемента від початку файлу, положення вказівника запису/зчитування файлу, ключ запису або будь-яку іншу інформацію, що дозволяє однозначно відшукати наступний елемент списку. Черга - це список з таким способом зв'язку між елементами, при якому нові елементи додаються строго в кінець списку, а вибираються для обробки строго з початку. Принцип організації черги можна описати так: "першим прийшов - першим пішов" (FІFO - Fіrst Іn, Fіrst Out). Черга елементів може бути реалізована з використанням масивів, зв'язного списку або іншим способом. Щоб не обмежувати максимальне число елементів у черзі, найбільше доцільно її побудова у вигляді однозв'язного списку. Додавання нових елементів відбувається завжди в кінець списку (в "хвіст"). Останній елемент позначається особливим чином, наприклад поле вказівника на наступний елемент дорівнює NULL. Рекомендується при роботі із чергою використовувати два вказівники: один - на початок черги, а другий -на її кінець. Це спростить як вибір елементів із черги, так і їхнє додавання. Стек - це список з таким способом зв'язку між елементами, при якому нові елементи додаються строго в початок списку й вибираються для обробки також строго з початку списку (за принципом "першим прийшов - останнім пішов" (FІLO - Fіrst Іn, Last Out), тобто перший занесений у стек елемент буде оброблений останнім). Кільце - це список, елементи якого утворюють замкнуту кругову систему, тобто останній створений елемент повинен містити вказівник на перший елемент. Списки можуть бути двoнаправленими, що дає можливість обходу списків у двох напрямках. У лінійних списків у перших елементах вказівник на попередній елемент, як правило, дорівнює нулю. У двoнаправленного кільця перший елемент вказує на останній, а останній - на перший. Індивідуальне завдання Написати програму для видалення будь-якого елемента зі списку. Текст програми #include<stdio.h> #include<conio.h> #include<string.h> #include<math.h> #include<iostream.h> struct st { char chA; struct st *next; }; struct st head = {NULL, NULL}, *p; void message(); void insert() { char c; cout<<"Which element add? "; cin>>c; struct st cur; cur.next=NULL; p=head.next; cur.chA=c; for(p = &head; p->next ; p = p->next); cur.next = p->next; p->next = &cur; message(); } void del() { char c; cout<<"Which element delete?"; cin>>c; for(p = &head; p->next &&p->next->chA!=c ; p = p->next); struct st *tmp; tmp = p->nex...
Антиботан аватар за замовчуванням

29.05.2013 13:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини